Clienţii Cosmote au la dispoziţie 5 noi modalităţi de a-şi plăti facturile, ca urmare a parteneriatului încheiat de Bancpost şi operatorul de servicii de telefonie mobilă Cosmote. Plata se poate face pentru orice abonat, numărul de plăţi efectuate fiind nelimitat.
"Noile opţiuni se înscriu în politica Bancpost de a susţine nevoia clienţilor de mobilitate şi de a veni în sprijinul lor cu cât mai multe alternative comode, rapide şi eficiente pentru plata facturilor către furnizorii de servicii şi utilităţi. Chiar şi clienţii Cosmote care nu sunt încă clienţi Bancpost pot utiliza reţeaua de terminale APS, "Expresul de plăţi", pentru a-şi plăti în numerar facturile în 3 pasi simpli, 24 de ore din 24 sau pot plăti direct la ghişeele băncii. Îi invităm să ne devină clienţi şi să beneficieze de toate facilităţile pe care le oferim clienţilor noştri, de la avantajele asociate conturilor, cardurilor şi până la serviciul de Internet Banking, Fastbanking", a declarat Marian Ignat, director Direct Banking, Bancpost.
Modalităţile de plată a facturilor sunt următoarele:
1. Expresul de plăţi (APS), plăţi în numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost:
- prin scanarea facturii sau
- prin introducerea de la tastatura APS-ului a codului de abonat şi a numărului de factură;
2. ATM, pentru orice deţinător de card de debit Bancpost, fără nicio formalitate suplimentară:
- prin introducerea codului de abonat;
3. Fastbanking®, serviciul de Internet Banking al Bancpost:
- prin modulul Plăţi Utile, cu completarea câmpurilor cod client şi număr factură;
4. Direct Debit, pentru orice client Bancpost:
- prin completarea mandatului de autorizare a băncii, Bancpost va plăti facturile automat, la data scadenţei, din contul clientului;
5. La ghişeu, în numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau n