Evenimentul se afla deja la a cincea editie si se va derula la Haras de Jardy, la Marnes-la-Coquette, in regiunea pariziana. S-au inscris deja 8.000 de persoane dornice sa participe la picnicul Dacia.
Acest picnic anual reuneste comunitatea clientilor firmei auto din Romania. O intalnire care se doreste una familiala si populara. Anul trecut au fost 12.000 de participanti, invitati la castelul Rambouillet, tot din regiunea pariziana. Ulterior, s-au primit o sumedenie de plangeri legate de mizeria lasata de participanti, posesori de masini law cost, in parcul din jurul castelului. Astfel de picnicuri sunt organizate si in alte tari. Operatiunea Dacia Land a reunit, spre exemplu, in Algeria aproape 15.000 de clienti anul trecut. Editia din 2013 a fost programata pentru trimestrul al doilea.
Dacia? Un adevarat succes pentru constructorul auto!, comenteaza, in context, cotidianul La Tribune. In 2012, filiala Renault a vandut in Europa si bazinul mediteranean aproximativ 360.000 de masini Logan, Sandero, Duster, Lodgy. Adica peste 2 milioane de autoturisme incepand din 2004. Iar primul trimestru al acestui an a venit cu un nou record: mai mult de 135.000 de vehicule vandute in Europa si bazinul mediteranean (+20% comparativ cu 2012).
Dacia este lider in Romania si in Maroc, ocupand pozitia a treia in Algeria. In Franta, marca a urcat deja pe treapa cu numarul cinci. Cu 30.352 de inmatriculari inregistrate pana la sfarsitul lunii aprilie 2013 si o cota de piata de 5,1%, Dacia a crescut in Hexagon cu 23% in patru luni.