Problema cea mai mare a viitorului fost senator, a fostului membru de partid politic, actualmente un pierde vară la terasele Sătmarului unde bea ba gin, ba whiskey, e că nu mai poate controla redacţional, economic şi dictatorial GNV. De ce este asta o mare problemă? Deşi nu avea nici o calitate în firma care edita GNV, asociaţi fiind fosta directoare de ziar şi administratorul firmei, de cum se trezea dimineaţa primul pe care îl chema la ordine Valerică era şoferul ziarului. Şofer pe care l-a angajat fără să consulte pe nimeni în firmă şi fără să aibă acordul administratorului. Tot aşa l-a dat afară, pentru simplul motiv că l-a pârât unei rude din Dăbâca natală că se scormoneşte des în nas. Acest lucru i-a fost fatal. Senatorul l-a obligat să-şi de-a demisia de faţă cu administratorul şi fosta directoare de ziar, spunându-i că nu mai vrea să îl vadă în faţa ochilor, ameninţându-l că dacă îl va mai vedea vreodată o să aibă foarte mari probleme. Bineînţeles că l-a acuzat şi că este agent sub acoperire, paranoia clasică a senatorului, care i-a atras porecla de senatorul OZN în presa naţională. După ce, presat de senator, şi-a scris demisia, bietul şofer a fost alungat ca un câine. Demisia a fost şmanglită de către senator, pe care nu l-am găsit nicăieri ca fiind salariat al ziarului! Şofer pe post de slugă
Să revenim la programul lui Valerică. După ce venea şoferul, care îl aştepta cel puţin o oră, trebuia să îi ducă toate ziarele. Care erau plătite bineînţeles tot din banii ziarului. Care costau 700 lei până în 2011, iar apoi 300 lei pe lună. În cazul în care senatorul îşi murdărea hainele, ba cu mâncărică plătită de alţii, ba cu băutură, iar când acestea erau din belşug le păta cu urină, un lucru deosebit de “elegant”, şoferul le ducea la spălat, călcat tot pe banii ziarului. Apoi senatorul era plimbat peste tot cu maşina ziarului. Între timp, vorbea la te