România se pare că a fost luată în râs de cei de la Bechtel. În 9 ani nu s-au construit decât 52 de kilometri de autostradă, iar sumele care au intrat în buzunarele băieţilor isteţi au fost colosale.
Spre deosebire de bătaia de joc pe care au făcut-o în România, în Kosovo Bechtel a dovedit de ce este capabilă. În decursul a PATRU ani a dat în folosinţă mai mult de 100 de kilometri de autostradă, iar construcţia drumurilor vorbeşte de la sine.
Acest lucru ar trebui să pună pe gânduri autorităţile de la Bucureşti, care s-au văzut fără portiţă de ieşire din "afacerea" Bechtel. Dan Şova, ministrul delegat pentru Marile Proiecte, a anunţat rezilierea contractului cu Bechtel, iar statul român este nevoit să scoată din buzunar o sumă uriaşă de bani, drept despăgubire pentru Bechtel.
România se pare că a fost luată în râs de cei de la Bechtel. În 9 ani nu s-au construit decât 52 de kilometri de autostradă, iar sumele care au intrat în buzunarele băieţilor isteţi au fost colosale.
Spre deosebire de bătaia de joc pe care au făcut-o în România, în Kosovo Bechtel a dovedit de ce este capabilă. În decursul a PATRU ani a dat în folosinţă mai mult de 100 de kilometri de autostradă, iar construcţia drumurilor vorbeşte de la sine.
Acest lucru ar trebui să pună pe gânduri autorităţile de la Bucureşti, care s-au văzut fără portiţă de ieşire din "afacerea" Bechtel. Dan Şova, ministrul delegat pentru Marile Proiecte, a anunţat rezilierea contractului cu Bechtel, iar statul român este nevoit să scoată din buzunar o sumă uriaşă de bani, drept despăgubire pentru Bechtel.