Birourile de credit si companiile de stat testeaza diferite variante prin care pot folosi retelele sociale, precum Facebook, Pinterest Inc sau Twitter, pentru a verifica identitatea unei persoane si chiar sa ii evalueze capacitatea de plata.
Companii precum Equifax Inc, Ebay si Intuit Inc. au inceput studiile pentru a vedea daca mesajele sociale ii pot ajuta pentru a stabili identitatea si, in unele cazuri, sa descopere daca acei clienti mint in legatura cu situatia lor financiara, arata Bloomberg.
Integral pe ziare.com
Foto: cognoscenti.wbur.org Tag-uri: postare, Facebook, utilizatori
Birourile de credit si companiile de stat testeaza diferite variante prin care pot folosi retelele sociale, precum Facebook, Pinterest Inc sau Twitter, pentru a verifica identitatea unei persoane si chiar sa ii evalueze capacitatea de plata.
Companii precum Equifax Inc, Ebay si Intuit Inc. au inceput studiile pentru a vedea daca mesajele sociale ii pot ajuta pentru a stabili identitatea si, in unele cazuri, sa descopere daca acei clienti mint in legatura cu situatia lor financiara, arata Bloomberg.
Integral pe ziare.com
Foto: cognoscenti.wbur.org Tag-uri: postare, Facebook, utilizatori