Pentru Gică P., locuitor al cartierului Titan, părea să urmeze o zi normală de muncă. S-a trezit de dimineață și s-a dus, ca orice român verde, la baie ca să nu se spele pe dinți și pe față. Nu mică i-a fost mirarea când a descoperit că i se deschisese un Mega Image taman în cadă. Vânzătorul i-a povestit că e vorba de o nouă strategie a lanțului de magazine: dacă clientul nu are timp să intre în supermarket, atunci supermarketul trebuie să intre în casa clientului, pentru a-i ușura pe cât se poate viața. Gică P. ne-a declarat că a fost surprins de câte produse au reușit să înghesuie în baia sa: acesta a putut să-și cumpere, în timp ce făcea pipi, orice, de la carne și până la detergenți la jumate de preț.
Dimineața cetățeanului nostru a devenit și mai ciudată însă când și-a scăpat telecomanda de la televizor sub pat și a descoperit că are un Mega Image și acolo. Deși se afla într-o poziție incomodă, vânzătoarea din supermarketul de sub pat s-a arătat foarte amabilă, iar Gică și-a cumpărat vreo trei pachete de țigări din milă. Toată tărășenia a continuat când domnul P. a încercat să se îmbrace ca să plece la muncă: a mai găsit un Mega Image și-n dulapul de haine, la fel de bine dotat ca primele trei, dar un pic mai curat și în care mirosea destul de puternic a naftalină.
Spectacolul consumerist nu s-a oprit la propriul său apartament: Gică P. a mai dat peste alte câteva magazine Mega Image în lift, în casa scărilor și în cutia sa poștală (vânzătorul înghesuit i-a mărturisit că există câte un supermarket în fiecare dintre cutiile de scrisori ale vecinilor săi). Până când a ajuns la mașină, domnul P. s-a trezit că și-a cumpărat trei pungi pline cu dulciuri, fructe, borcane cu castraveți murați și brichete. Oare unde se vor opri cei de la Mega Image!?
Exclusiv online
Pentru Gică P., locuitor al cartierului Titan, părea să urmeze o zi normală de m