Fondatoarea companiei motivaţionale Own Your Power Communications Inc o acuză pe jurnalistă de faptul că a folosit o marcă înregistrată în sloganul revistei sale, potrivit Reuters.
„Own Your Power“ este deviza preferată de Oprah Winfrey pentru varianta printată şi cea virtuală a revistei „O“. Din acest motiv, Simone Kelly-Brown s-a plâns că fosta realizatoare a talk-showului american a prealuat sloganul motivaţional cu scopul de „a-şi forma un nou segment din emperiul ei media“, pornind de la expresia „Own Your Power“.
Mai mult, Winfrey a folosit expresia inclusiv la evenimente promoţionale şi pe coperta „O, The Oprah Magazine“.
Pe de altă parte, Hearst Corporation, multinaţionala ce publică „O, The Oprah Magazine“, şi companiile aflate sub umbrela Estee Lauder o sprijină pe vedetă, concernul Estee Lauder sponsorizând sloganul controversat.
La începutul acestui an, jurnalista a mai avut probleme cu legea. O fostă angajată i-a dat în judecată reţeaua de televiziune OWN, acuzând-o pe jurnalistă de discriminare.