Pentru a fi la moda in 2013, orientati-va spre lenjeria modelatoare ("shapewear"): la 60 de ani de la disparitia lor, articolele din aceasta gama revin in raioanele de lenjerie feminina, tot pentru a le ajuta pe femei sa aiba o silueta frumoasa, dar cu versiuni mai confortabile si mai sexy.
"Shapewear-ul este ca un fond de ten pentru corp. Or, atunci cand iesiti in oras, va machiati, nu?", afirma Edy Figini, director de marketing al companiei Lycra, adeseori asociata cu lenjeria, informeaza AFP.
Lenjeria modelatoare "va deveni ceva indispensabil in multe garderobe, la fel ca lenjeria invizibila", spune Géraldine Mazin, o cumparatoare de la Galeriile Lafayette din Paris.
Acest mare magazin parizian a deschis de curand un raion de lenjerie intima in care slipul cu talie inalta, body-urile, pantalonii scurti, furourile - toate modelatoare - sunt omniprezente. Obiectivul este acesta: aplatizarea stomacului, subtierea coapselor, a soldurilor si intarirea feselor.
Reaparuta pe piata in urma cu aproximativ trei ani, aceasta lenjerie este vanduta acum de multe marci, indiferent daca sunt de lux sau pentru publicul larg, cu preturi care variaza intre cateva sute de euro si 20 de euro.
"Vrem din nou sa ne modelam rotunjimile. Aceasta lenjerie ne ofera o silueta mai draguta, iar acest lucru are succes", explica Stella Cadante, creatoare de moda si director artistic pentru mai multe marci de lenjerie.
"Este cu adevarat o tendinta de fond si care va dura ", considera ea. "Chiar daca nu este cazul pentru podiumul de prezentare, in viata reala, tendinta se adreseaza femeilor cu o sexualitate pronuntata, care isi asuma acest lucru si care vor sa isi puna mai bine corpul in valoare", a adaugat Stella Cadente.
Insa clientele, de toate varstele, nu sunt doar femei cu forme. " Acum doi ani, cand lenjer