Opel Astra Sedan echipat cu motorul turbo pe benzină de 1,4 litri şi 140 CP este cea mai solicitată versiune pe piaţa românească a popularului sedan de clasă compactă, alături de versiunea cu motor de 1,6 litri şi 115 CP, potrivit reprezentanţilor companiei Union Motors, distribuitor Opel în Bucureşti.
Noul Astra Sedan, comercializat în România din septembrie 2012, concurează în principal cu Skoda Octavia, Volkswagen Jetta şi Renault Fluence, iar clienţii sunt în special bărbaţii cu vârsta de 40-45 de ani.
Acest sedan elegant reprezintă o alternativă mai accesibilă pentru clienţii care ar opta, în mod normal, pentru acelaşi tip de autovehicul din clasa medie. Noul Astra are o lungime de 4,658 m, lăţime de 1,814 m şi înălţime de 1,476 m, un ampatament de 2,685 m şi un spaţiu interior generos.
Portbagajul său separat oferă un volum de 460 de litri - cu 90 de litri mai mult decât modelul cu cinci uşi. Prin rabatarea fracţionată a scaunelor din spate în raport de 60:40, volumul portbagajului poate fi sporit până la maxim 1.010 litri.
Printre atu-urile sale se numără motorizările de generaţie nouă, de cilindree mică şi putere mare, consumul redus, designul modern şi spaţiul interior.
În versiunea de echipare 'Cosmo', pusă la dispoziţie pentru test de Union Motors, Opel Astra Sedan 1,4 Turbo 140 CP costă 16.000 de euro şi dispune standard de computer de bord, geamuri electrice faţă, oglinzi electrice, cruise control, radio CD cu mp3, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, închidere centralizată, Isofix, volan îmbrăcat în piele, senzor ploaie, ABS, ESP, TCS, asistenţă la frânarea de urgenţă, faruri cu halogen, airbag-uri faţă, laterale şi cortină.
Viteza maximă este de 207 km/h, acceleraţia de la 0-100 km/h se face în 10,2 secunde, iar consumul mixt este de 7,9 litri/100 km. În regim de autostradă, la viteza de 120km/h, consumul s