Elevii implicaţi în proiectul educaţional „Lessons on demand” s-au întâlnit sâmbătă, la Colegiul Naţional „Unirea” din Focşani, pentru a face o primă evaluare a activităţilor derulate până în prezent, dar şi pentru a stabili ceea ce mai trebuie făcut. Cu acest prilej a fost făcută şi o demonstraţie video între mai multe locaţii din ţară: Colegiul „Unirea”, sediul proiectului Compendiu din Bucureşti, CCD Braşov, sediul companiei CISCO Systems din Bucuresti şi „biroul mobil” al inspectorului general din Ministerul Educaţiei- specialitatea fizică, Sorin Trocaru, aflat la Zalău.
Elevii au avut posibilitatea să urmărească clipurile video cu lecţiile demonstrative gândite de ei şi au învăţat lucruri noi într-o manieră non-formală. Profesorii, cei care i-au coordonat pe elevi în realizarea lecţiilor, spun că au avut mult de învăţat din determinarea elevilor. „Am discutat cu elevii, am încercat să găsim alături de ei subiecte care pot fi abordate într-o astfel de manieră, pentru că nu este ceva obişnuit, nu am mai făcut aşa ceva. Munca a fost frumoasă, dar e destul de grea şi a necesitat mult timp. Copiii noştri sunt trup şi suflet, au energie multă şi atunci ne antrenăm şi noi. Eu am încercat, în tot ceea ce fac la clasă, să văd ce înţeleg copiii. Le place, dar este o secvenţă mică de lecţie. Mai ales ca metodă de înţelegere, este mult mai bine. Chiar vreau să fac un proiect similar şi cu elevii de la gimnaziu”, a precizat Maricica Apreotesei, profesor de informatică la Liceul Teoretic „Ioan Slavici” din Panciu, partener în cadrul proiectului.
Evident, cei mai încântaţi de experienţa „Lessons on demand” au fost elevii, care au avut posibilitatea să îşi pună în practică ideile. „Acest proiect este destul de interesant, pentru că ne dă libertatea să creăm lecţiile aşa cum înţelegem noi. Am învăţat foarte mult, este o experienţă extrem de interesantă şi o să ma