Au dovedit că se poate face performanță în materie de construcție de autostrăzi, dar nu la noi. Trebuie să recunoaștem că Bechtel poate să facă autostrăzi într-un ritm foarte rapid și fără întârzieri. Capital ne prezintă şi dovezile.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, a declarat miercuri seara, la Realitatea TV, că a fost reziliat contractul cu Bechtel pentrul construirea Autostrăzii Transilvania, statul român urmând să plătească companiei americane 37,2 milioane de euro şi datorii de 50 milioane de euro.
Un pic mai la Sud-Vest de noi, în Kosovo, Bechtel face autostrăzi într-un ritm care ar putea să le dea de gândit autorităților române. Astfel, în decurs de 4 ani, Bechtel şi-a propus să dea în folosinţă mai mult de 100 de km de autostradă, în timp ce la noi, în decurs de 9 ani nu a construit decât 52 de km.
Au dovedit că se poate face performanță în materie de construcție de autostrăzi, dar nu la noi. Trebuie să recunoaștem că Bechtel poate să facă autostrăzi într-un ritm foarte rapid și fără întârzieri. Capital ne prezintă şi dovezile.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, a declarat miercuri seara, la Realitatea TV, că a fost reziliat contractul cu Bechtel pentrul construirea Autostrăzii Transilvania, statul român urmând să plătească companiei americane 37,2 milioane de euro şi datorii de 50 milioane de euro.
Un pic mai la Sud-Vest de noi, în Kosovo, Bechtel face autostrăzi într-un ritm care ar putea să le dea de gândit autorităților române. Astfel, în decurs de 4 ani, Bechtel şi-a propus să dea în folosinţă mai mult de 100 de km de autostradă, în timp ce la noi, în decurs de 9 ani nu a construit decât 52 de km.