„În timp ce multe branduri internaţionale au scăzut în anul 2012, Rom a înregistrat o creştere de 20% în valoare faţă de 2011“, spune managerul Gabriel Munteanu.
Batoanele Rom, care au o istorie de aproape 50 de ani, se găsesc în magazine atât sub forma clasică, de 30 de grame, dar şi în ambalaje mai mari ca Rom cel Mare sau Rom cel Dublu, dar şi Rom cu biscuite. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
„În timp ce multe branduri internaţionale au scăzut în anul 2012, Rom a înregistrat o creştere de 20% în valoare faţă de 2011“, spune managerul Gabriel Munteanu.
Batoanele Rom, care au o istorie de aproape 50 de ani, se găsesc în magazine atât sub forma clasică, de 30 de grame, dar şi în ambalaje mai mari ca Rom cel Mare sau Rom cel Dublu, dar şi Rom cu biscuite. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine