Nuance Communications, Inc. anunţă implementarea soluţiei de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech pentru a securiza şi a confirma în mod automat identitatea clienţilor companiilor prin intermediul vocii acestora. Astfel, clienţii nu mai sunt obligaţi să răspundă unei serii de întrebări intruzive în vederea verificării identităţii.
Prin simpla conversaţie cu un agent, vocea clientului este verificată prin intermediul tehnologiei de Voce Biometrică Nuance, transformând procesul autentificării într-unul rapid, sigur şi transparent.
Inovaţia şi noile tehnologii, prezente în mod deosebit în domeniul financiar, sunt menite să aducă soluţii care să faciliteze procesele, să uşureze accesul şi conectarea, venind atât în beneficiul consumatorului, cât şi al companiilor. În mod obişnuit, atunci când un client contactează o bancă în vederea accesării contului, acesta este obligat să se identifice prin intermediul unei serii intruzive de întrebări de securitate – ceea ce este cunoscut în industrie sub denumirea de „autentificare bazată pe cunostinţele de bază”. Această serie de întrebări consumatoare de timp poate conduce la frustrarea clienţilor în momentul în care aceştia nu îşi amintesc răspunsul enigmaticelor întrebări precum „Care este numele animalului tău favorit?” sau „Care este numele celui mai bun prieten al tău din copilarie?”. Aceştia pot fi în continuare deranjaţi de imposibilitatea autentificării cauzată de furnizarea unui răspuns greşit. Chiar şi în momentul în care un client reuşeşte să îşi acceseze contul, dar revine cu un telefon câteva minute mai târziu, procesul întrebărilor intruzive este reluat.
Pentru a rezolva această problemă, Barclays foloseşte tehnologia de Voce Biometrică prin care unui client îi este recunoscută identitatea prin verificarea vocală. În momentul în care un client contactează telefonic banca în vederea ac