Compania japoneză Yamaha a prezentat o nouă gamă de produse Hi-Fi, la Hamburg, marcând totodată 125 de ani de activitate.
Înfiinţată în 1887, în Japonia, Yamaha s-a remarcat ca un producător de instrumente muzicale. În timp, compania a ajuns să fabrice diverse produse electronice, inventar sportiv, motoare, motociclete şi multe altele. Toate produsele realizate de japonezi se bucură de aprecieri în întreaga lume pentru calitatea lor incontestabilă. Yamaha este, în prezent, unul dintre producătorii de top în domeniul echipamentelor audio. Recent, japonezii au prezentat la Hamburg o nouă gamă de echipamente audio: amplificatorul integrat A-S3000 şi playerul CD-S3000 CD/SACD.
“Am organizat acest eveniment pentru ca Yamaha a împlinit 125 de ani de activitate. Ultimul eveniment a avut loc în 2007. Publicul aştepta cu nerăbdare produsele noi”, a declarat Ryo Kasai, senior director Yamaha. “Am deschis, anul acesta, un nou birou în Turcia. Am ales această ţară deoarece este în expansiune şi estimăm că va creşte mult în următorii 3-5 ani”, a adăugat Kasai.
Compania japoneză nu are în plan deschiderea de noi birouri în viitorul apropiat, însă se uită cu atenţie la ţările "BRICS" (Brazilia, Rusia, India, China, Africa de Sud), acestea având mare potenţial. Potrivit lui Kasai, cea mai mare piaţă pentru Yamaha rămâne Japonia.
Amplificatorul Yamaha A-S3000 oferă 100 de W pe canal, are un design cu totul nou, şasiu din aluminiu, circuite interne pentru impedanţă scăzută şi panou frontal care arată volumul şi nivelul de putere pentru canalele dreapta şi stânga. A-S3000 are butoane retro pentru reglarea basului şi a înaltelor şi switch-uri dreptunghiulare pentru a comuta între opţiunile putere, mut și phono. La interior, amplificatorul are unităţi de amplificare izolate pentru a reduce vibraţiile. Yamaha A-S3000 măsoară 18x43.5x46