Renault a adus în România o maşină frumoasă, cu un interior de excepţie, dar cu un preţ destul de mare: 25.900 de euro. Modelul GT Line de la Renault are un caracter dinamic, cu elemente exterioare diferite faţă de Meganul binecunoscut.
Scuturile de protecţie faţă şi spate, jantele de 17 inch, oglinzile retrovizoare şi suporţii proiectoarelor vopsiţi în nuanţa Dark Metal, la fel ca şi mânerele portierelor şi difuzorul spate. Renaul Megane GT Line nu are liniile unei maşini japoneze, dar atrage multe priviri atunci când se odihneşte în parcare, sau când străbate intersecţiile aglomerate din Capitală.
Interior de lux
Renault a stat mereu bine în ceea ce priveşte dotările de interior, iar Megan GT Line nu face notă discordantă. Scaunele au susţinere laterală, arată excelent, sunt bine făcute şi sunt foarte confortabile. Volanul e sport, îmbrăcat în piele, iar consola are tot ce îi trebuie unui şofer fără a da impresia de supra-aglomerare. Totul e făcut după definiţia exactă a cuvântului practic, cu materiale de calitate. În concluzie, interiorul e unul de lux, cu multiple funcţii şi cu un aer de comfort.
Motor de nota 10 cu plus!
Pe varianta testată, de top, Megane GT Line a avut un motor 1.6 dCi, Energy, de 130 CP , pe motorină. Iar experienţa pe care o ai atunci când trebuie să “dresezi” un astfel de motor e senzaţională. Cuplul e incredibil, acceleraţia acţionează superb, iar depăşirile par o joacă de copii. Viteza maximă pe care o poţi atinge este de 205 km/h, iar consumul mixt ajunge greu de tot la 6 litri la 100 de kilometri. Ce îţi poţi dori mai mult?
Are 5 stele Euro NCAP
Maşina se prezintă foarte bine şi din punctul de vedere al siguranţei. Specialiştii de la Euro NCAP au acordat acestui model 5 stele, adică maximum. Toţi pasagerii sunt foarte bine protejaţi de cele opt air