Bell Bucharest, unul dintre principalii furnizori de servicii lingvistice pentru companii nationale si multinationale din Capitala, se transforma in Britanica Learning Centre din luna iunie a acestui an. Compania vizeaza extinderea si diversificarea serviciilor oferite, cresterea bazei de clienti, dar si afaceri de 1 milion de euro.
Bell Bucharest s-a lansat pe piata de profil din Romania in anul 2005, iar in 2007 s-a afiliat la reteaua internationala de centre de limbi straine Bell Worldwide, cu sediul in Marea Britanie.
Incepand cu luna iunie a acestui an, compania va functiona sub numele de Britanica Learning Centre. Decizia de schimbare a brandului a venit in momentul in care partenerul companiei din Marea Britanie a decis sa se reorienteze catre Asia si Orientul Mijlociu si sa isi inchida operatiunile din Europa.
“Dupa cinci ani de colaborare cu partenerii din Marea Britanie si folosind experienta acumulata in cei peste opt ani de existenta pe piata de servicii lingvistice din Romania, am decis sa construim un brand national sub numele de Britanica Learning Centre”, a declarat Carmen Olariu, fondator al companiei.
In momentul de fata, Britanica are un corp administrativ format din 15 persoane, un numar de 36 de traineri in Bucuresti care predau catre mediul corporatist, 22 de profesori care predau copiilor si peste 100 de colaboratori in tara. Centrul lingvistic planuieste sa isi mareasca echipa in acest an, in concordanta cu planurile de dezvoltare pe care le are.
Anual, Britanica pregateste peste 2.000 de cursanti adulti si copii, iar profesorii centrului totalizeaza un numar de circa 200.000 de ore predate/cursant.
Printre cele mai solicitate servicii in cadrul companiei se numara cursurile de limba engleza pentru companii si copii, in proportie de 80%, dar si cele de limba germana. Dint