* Interviu cu Florin Porojan, director general Franke România
Grupul Franke, lider mondial în producţia de sisteme de bucătărie, a aniversat, la finalul săptămânii trecute, 15 ani de activitate pe piaţa din ţara noastră.
Parte din grupul elveţian Franke Artemis, cu o experienţă de 100 ani, Franke şi-a derulat activităţile din ultimii ani şi prin susţinerea domeniului gastronomic, nu doar pe dezvoltarea unor sisteme inovative, potrivit reprezentanţilor companiei.
Florin Porojan, directorul general al companiei Franke România, a spus: "Suntem convinşi că prin multă muncă şi devotament vom ajunge să celebrăm cu mare fast 100 de ani de existenţă în România".
Domnia sa ne-a vorbit, în cadrul unui interviu, despre modul în care s-a derulat activitatea Franke în România, dar şi despre piaţa de profil.
Reporter: Cum a evoluat activitatea Franke România în 2012, comparativ cu anul precedent?
Florin Porojan: Evoluţia business-ului Franke în 2012 a fost similară cu cea din anul 2011 - o evoluţie aşteptată, având în vedere consolidarea nivelului de consum pe nişa sistemelor incorporabile pentru bucătărie.
Reporter: Ce strategie aţi abordat pentru a depăşi perioada de criză?
Florin Porojan: Strategia Franke din ultimii doi ani s-a axat pe extinderea distribuţiei la nivel naţional, acoperind zone noi de interes strategic prin deschiderea unor showroom-uri în parteneriat cu distribuitori locali de produse conexe cum ar fi mobila, decoraţiunile interioare sau soluţiile pentru băi.
Reporter: Ce cifră de afaceri a avut compania anul trecut?
Florin Porojan: În ciuda crizei şi pe fondul extinderii reţelei de distribuţie a produselor Franke, am reuşit să ne consolidăm poziţia de lider al pieţei de sisteme pentru bucătărie, cifra de afaceri situându-se la nivelul a 37 de milioane de lei, fără TVA.
Reporter: Ce cifr