Problemele mici, dar numeroase ne transformă uneori o zi normală într-un calvar. De multe dăţi ele încep cu drumul spre serviciu. Deşi Statul ne încurajează indirect să ne cumpărăm maşini noi şi să le casăm pe cele vechi, tot instituţia care administrează banii pe care îi plătim lunar sub formă de taxe ne pune beţe-n roate, la propriu. adevarul.ro vă propune o vedere înspre cele mai proaste străzi din ţară, drum naţional cu drum naţional.
Unora le place mersul cu maşina, altora cel pe jos. Este cert însă că absolut toţi românii cu un loc de muncă circulă măcar o dată pe an pe un drum naţional. Cu toate că ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine a declarat recent că cel mai prost drum din ţară este DN29 Suceava-Botoşani, adevarul.ro vă prezintă şi alte astfel de drumuri cu probleme.
Reabilitările masive sunt amânate de ani de zile în cazul unora, altle drumuri sunt plombate periodic dar fără rezultate, iar unele sunt reabilitate cu anii. În oricare dintre cazuri, este cert că România nu duce lipsă de drumuri naţionale pe care se circulă ca pe uliţă.
Spre paradoxul situaţiei, infrastructura din Capitală nu este nici pe departe demnă de o capitală europeană, Bucureştiul având nevoie ca de aer de proiecte care să reducă aglomeraţia dar şi drumurile precare. Centura oraşului şi Zona 8 din Sectorul 5 al Capitalei sunt două exemple care dezvăluie starea proastă a infrastructurii stradale.
Un studiu al Forumului Economic Mondial poziţionează România în fruntea clasamentului când vine vorba de cele mai proaste drumuri din Europa, şi ocupă treapta a III-a în lume la acelaşi capitol. Drumurile naţionale care străbat municipiul Bucureşti sunt în procent de 95,3% cu durată depăşită. Bucureştiul are nevoie ca de aer de mari proiecte de infrastructură care să fluidizeze traficul, să modernizeze şi să rid