IAŞI. Viceprimarul Mihai Chirica a infirmat modalităţile de abordare a lucrărilor prinse pe proiectul Axa Sud, menţionate recent de către unii „specialişti”.
În opinia viceprimarului, lucrările între baza pasarelei Nicolina, pe partea dinspre Podul Roş, şi capăt CUG, vor fi executate într-un raport direct cu cota finală a liniei de tramvai.
„Când voi ajunge în zona urbanizată trebuie să ştiu lecţia la detaliu în ceea ce priveşte tehnologia de montaj a liniei, dar şi situaţia terenului de sub linie. Nu o să mă duc să ciopârţesc oleacă în Podu Roş, oleacă pe la Belvedere, oleacă pe la capăt CUG şi pe urmă să stau cu 70 de metri pătraţi găuriţi. Elementul primordial în acest proiect este cota liniei de tramvai finală, cea proiectată şi cea executată, pentru că ea defineşte toate celelalte stratificaţii de asfalt ce urmează în afara liniei”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.
IAŞI. Viceprimarul Mihai Chirica a infirmat modalităţile de abordare a lucrărilor prinse pe proiectul Axa Sud, menţionate recent de către unii „specialişti”.
În opinia viceprimarului, lucrările între baza pasarelei Nicolina, pe partea dinspre Podul Roş, şi capăt CUG, vor fi executate într-un raport direct cu cota finală a liniei de tramvai.
„Când voi ajunge în zona urbanizată trebuie să ştiu lecţia la detaliu în ceea ce priveşte tehnologia de montaj a liniei, dar şi situaţia terenului de sub linie. Nu o să mă duc să ciopârţesc oleacă în Podu Roş, oleacă pe la Belvedere, oleacă pe la capăt CUG şi pe urmă să stau cu 70 de metri pătraţi găuriţi. Elementul primordial în acest proiect este cota liniei de tramvai finală, cea proiectată şi cea executată, pentru că ea defineşte toate celelalte stratificaţii de asfalt ce urmează în afara liniei”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.