Proiectul modernizării drumului între Iaşi şi Botoşani a fost lansat în 2007, a fost găsit un constructor în 2011, iar spre sfârşitul anului 2012 contractul a fost reziliat. În acest moment, încă se caută o firmă care să asfalteze principala legătură rutieră între cele două judeţe.
Şefii Consiliilor Judeţene Iaşi şi Botoşani se pot lăuda cu un "mini-Bechtel" de Moldova. Rolul firmei căpuşă pentru banii publici este jucat în acest caz de Euroconstruct Group din Iaşi, care a luat parte în 2010 la o licitaţie organizată de Consiliul Judeţean Iaşi pentru asfaltarea DJ 282, principala legătură rutieră între Iaşi şi Botoşani.
Euroconstruct, societate deţinută de omul de afaceri Constantin Pricop, este una dintre firmele de casă ale Primăriei Iaşi, reuşind să contracteze pe bandă rulantă în ultimii ani lucrări de asfaltare pentru drumurile din municipiu. În mod surprinzător pentru experţi, a reuşit să câştige şi licitaţia pentru Iaşi - Botoşani, deşi la procedura din 2010 au luat parte alte 11 grupări, printre care şi cele deţinute de coloşii Umbrărescu şi Căşuneanu.
În plus, Euroconstruct a avut una dintre cele mai mari oferte, de 57 de milioane de lei. Oficialii firmei s-au angajat să termine lucrările, care presupun inclusiv reabiltiarea a cinci poduri şi construirea a încă două poduri noi în 18 luni. Din timpul mandatului lui Constatin Simirad la CJ Iaşi, atunci când a fost semnat contractul, şi până în toama anului 2012, cu o lună înainte de expirarea termenului, muncitorii Euroconstruct abia au terminat 19% din totalul lucrărilor, pentru care au solicitat decontarea a 10,7 milioane de lei. Între timp, firma Euroconstruct a intrat în insolvenţă, cu datorii totale de 13 milioane de euro.
Actualul preşedinte al CJ Iaşi, Cristian Adomniţei, a decis să rupă contractul cu Euroconstrut în august 2012 şi, de atunci, Eurocontruct a tot contestat prin