Cea mai mare reţea socială din lume, Facebook, va avea o prezenţă puternică la ICEEfest - festivalul industriei interactive din Europa Centrală şi de Est - care avea loc în 6 şi 7 iunie, la Bucureşti, în Băneasa Shopping City, la Grand Cinema Digiplex.
În prima zi, Serhad Bolukcu, CEE Market Manager, va prezenta pe scena principală cum recomandă reţeaua socială brandurilor să trateze prezenţa pe net, în timp ce, pe scena a doua, Weronika Sobolak, Client Partner Global Marketing Solutions, va vorbi despre ce metode au partidele politice şi politicienii să transforme un "like" într-un vot.
Într-o zonă mai relaxată, în seara primei zile, Facebook va fi prezent şi alături de celebrităţi precum Horia Brenciu sau Marius Moga într-o discuţie cu public despre cum a schimbat social media relatia cu fanii. Nu doar cu cei de pe Facebook, ci mai ales cu fanii reali, care vin la concerte şi cumpară muzică.
Ziua a doua va fi dedicată de Facebook marketingului pentru industria de mobile, aplicaţii şi jocuri, prin prezentarea lui Juanma Jura, Lead for EMEA Gaming Marketing Solutions.
În paralel, în panelul de e-commerce, Facebook va prezenta cele mai noi instrumente lansate sau în curs de a fi lansate în zona performance marketing, adică pentru clienţii care vizează vânzarea efectivă online.
Informaţii aplicate, în detaliu, vor fi prezentate în cadrul unui workshop de două ore, în după amiaza zilei de vineri. Trainingul numit "All Things Facebook" va fi susţinut de toţi reprezentanţii reţelei de socializare care vin la ICEEfest, alături de specialişti ai Thinkdigital, compania care reprezintă reţeaua socială în România şi alte cinci ţări din regiune. Se vor prezenta studii de caz şi vor oferi sfaturi celor care folosesc Facebook în promovarea produselor şi brandurilor pentru care lucrează.
Festivalul ICEEfest - prescurtare de la Interactive