Imagineaza-ti! Ești o persoană foarte sociabilă și sigură pe sine. Ești selectat să pornești într-o aventură legendară - ceva ce n-ai mai experimentat până acum. Dar te trezești în sălbăticia dezolantă a Alaskăi – singur printre ghețari, avand la tine doar un colac de salvare, un costum și un bilet de avion înapoi spre casă, în condițiile în care aeroportul este la sute de kilometri depărtare.
Legendele se nasc sau sunt create? Pentru a afla răspunsul la această întrebare, Heineken® propune un experiment curajos, care face parte din cea mai recenta campanie globală, Voyage. Campania isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut.
Ce face mai exact campania? Simplu, selecteaza diferite persoane pe care apoi le abandoneaza in cele mai indepartate colturi ale lumii. Oamenii au la ei doar minimul de provizii si cateva indicatii de baza. Rezultatul este ‘Dropped’ – o serie de episoade de aventura bazate pe experientele de calatorie, legendare, traite de acesti exploratori si oferite de Heineken.
Voyage este cea de-a cincea ediție a platformei Heineken Legends, o campanie integrată care va fi comunicata pe diverse medii precum TV si online. Consumatorii vor putea avea o experiență interactivă prin intermediul canalului YouTube Heineken® Dropped. Aici vor urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara.
Fiecare aventura de calatorie ‘Dropped’ va fi construita in jurul caracterului protagonistului sau, determinandu-I sa isi descopere limitele si sa isi invinga temerile. Pe patru continente, calatorii legendari se vor confrunta cu o multitudine de provocari precum terenuri accidentate, localnici curioși și mijloace de transport neobișnuite.