Incepand cu 3 iunie, Yahoo renunta la varianta clasica a serviciului de mail si solicita utilzatorilor sa treaca la noua versiune cu acceptarea implicita a unor setari de confidentialitate care permit scanarea mailurilor.
Astfel, Yahoo poate folosi informatiile din contul utilizatorilor, inclusiv pentru a promova reclame relevante pentru acestia, informeaza Tech Crunch.
Yahoo a lansat noua versiune a mailului in decembrie si a anuntat ca va intrerupe actualul serviciu, fara a mentiona insa noile conditii. Recent, compania a inceput sa trimita mailuri utilizatorilor prin care ii informeaza ca trebuie sa faca actualizarea.
"Incepand cu 3 iunie 2013, versiunea veche a Yahoo! Mail (inclusiv Yahoo! Mail Classic) nu va mai fi disponibila. Dupa aceasta data, veti putea accesa contul Yahoo! Mail doar daca veti face actualizarea la noua versiune", precizeaza reprezentantii companiei americane in mailul trimis utilizatorilor.
In momentul actualizarii, se accepta automat scanerea continutului si analizarea mailurilor. Utilizatorii care vor sa utilizeze in continuare serviciul de mail al Yahoo nu pot opta decat pentru dezactivarea setarilor care vizeaza reclamele.
Incepand cu 3 iunie, Yahoo renunta la varianta clasica a serviciului de mail si solicita utilzatorilor sa treaca la noua versiune cu acceptarea implicita a unor setari de confidentialitate care permit scanarea mailurilor.
Astfel, Yahoo poate folosi informatiile din contul utilizatorilor, inclusiv pentru a promova reclame relevante pentru acestia, informeaza Tech Crunch.
Yahoo a lansat noua versiune a mailului in decembrie si a anuntat ca va intrerupe actualul serviciu, fara a mentiona insa noile conditii. Recent, compania a inceput sa trimita mailuri utilizatorilor prin care ii informeaza ca trebuie sa faca actualizarea.
@N_