Epson, unul dintre principalii producatori de echipamente de printing din lume, intra pe piata imprimantelor cu sublimare din Romania, tintind producatorii de obiecte personalizate.
Astfel, Epson lanseaza noile modele de imprimante SureColor SC-F6000 de 44 de inci si SC-F7000 de 64 de inci, cu care se pot realiza colectii vestimentare originale, elemente de decor si mobilier personalizat, dar si volume mari de obiecte promotionale.
„Lansarea imprimantelor de 44 si 64 de inci tinteste in special producatorii de obiecte personalizate care urmaresc volume mari. Posesorii unei imprimante SureColor F vor putea sa personalizeze obiecte vestimentare, de decor, de mobila, dar si articole sportive, de la echipament sportiv la skateboard-uri”, a declarat Simona Decuseara, national sales & marketing manager Epson Romania.
Aceasta a mai precizat ca digitalizarea imprimarii pe material textil reprezinta pana la 2% din piata, dar se dezvolta rapid.
Noile modele de imprimante sunt diponibile in Romania prin intermediul Dacora, la preturile de 5.995 euro fara TVA pentru modelul F6000 si 17.995 euro fara TVA pentru modelul F7000.
Compania estimeaza ca va vinde cel putin 10 astfel de unitati pana la finalul anului, care ar putea valora aproximativ 100.000 euro.
Condus de Seiko Epson Corporation cu sediul in Japonia, Grupul Epson are peste 68.000 de angajati in 96 de companii din toata lumea.
Epson Europe B.V. este sediul central regional al grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia si Africa. Avand o forta de munca de 1.727 de angajati, vanzarile Epson Europe in anul financiar 2012 au fost de 1,540 miliarde de euro. Epson, unul dintre principalii producatori de echipamente de printing din lume, intra pe piata imprimantelor cu sublimare din Romania, tintind producatorii de obiecte personalizate.