Joi, 6 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City, Bucureşti începe cel mai mare festival al Internetului din Europa de Est, ICEEFest.
1.500 de participanţi din 8 state din regiune vor fi la Bucureşti pentru aproape 50 de ore de conferinţe, prezentări, networking şi distracţie la ICEEFest. La aceştia se vor adăuga cei care vor vizita gratuit expoziţia amenajată cu ocazia evenimentului, la Băneasa Shopping City, “Oraşul Digital”, oferită de Orange, locul de joacă pentru toate vârstele amenajat de Kinect şi Microsoft, în colaborare cu LG sau expoziţia Windows 8 şi nu numai. În prima zi, scenele amenajate la Grand Cinema Digiplex vor fi ocupate de câţiva “giganţi”: Facebook, Google, Yahoo şi Skype. Vor urma prezentări legate de viitorul televiziunii sub asaltul online-ului, cu reprezentanţi ai Youtube, BBC, DG Mediamind, HBO GO, Discovery Channel, SeeNow, Kanal D, preecum şi sesiunea-spectacol a creatorilor unora dintre cele mai impresionante campanii virale. Printre prezentatori, celebrul Geoffrey Hantson, de la Duval Guillaume Modem, autorul campaniei Carlsberg – “Standing up for a friend” sau TNT – “We know drama”, dar şi a multor altor virale de succes. Un workshop intensiv pentru cei interesaţi de fenomenul Youtube – atât ca producători de conţinut, cât şi ca potenţiali clienţi – precum şi pentru cei implicaţi în marketingul politic sau în performance marketing completează agenda zilei. Seara vor fi teme mai relaxate, cum ar fi relaţia dintre artişti sau celebrităţi şi public, cu invitaţi precum Horia Brenciu, Marius Moga sau Cabral, alături de reprezentanţi Facebook şi Google. Tot seara primei zile găzduieste IAB MIXX Awards, competiţie globală care răsplateşte cele mai bune campanii publicitare ale anului.Ziua va fi încheiată de evenimente private, precum CEO Masterclass – dedicat managerilor de top din marile companii – sau