Romtelecom a initiat in aceasta luna un parteneriat strategic cu Google, in urma caruia va oferi in special IMM-urilor (companiilor mici si mijlocii) servicii de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continua a campaniei si la oferirea de suport de calitate, a anuntat marti operatorul de comunicatii electronice. Preturile pentru serviciile de gestionare AdWords incep de la 100 de euro pe luna, la care se adauga un tarif unic de initiere. Perioada minima contractuala este de sase luni, in acest caz tariful unic de initiere fiind de 49 de euro.
Conform informatiilor operatorului, Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect. Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul.
Mai exact, o echipa dedicata Romtelecom, formata din experti certificati si experimentati, instruiti de profesionistii Google, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoana responsabila de activitati de marketing cu norma intreaga, noi vom deveni consultantul lor online de incredere, prin oferirea de servicii comp