Circa 30-40% din polistrenul care se află acum la vânzare pe piață are denumiri înșelătoare, iar peste 50% are o calitate care nu corespunde standardelor aplicațiilor pentru care este vândut”, declară Laurențiu Istrate, președinte ROMEPS (Asociația Producătorilor de Polistiren Expandat din România).
Asociația Producătorilor de Polistiren Expandat din România – ROMEPS are, începând din aceasta lună, o nouă conducere formată din Laurențiu Istrate – Președinte și Marin Cruțescu – Director Executiv.
“În noua formulă de management avem un obiectiv foarte clar și anume să începem lupta cu produsele înșelătoare de proastă calitate care au invadat această piață. Din informațiile noastre circa 30-40 de procente din polistrenul care se află acum la vânzare pe piață are denumiri înșelătoare, iar peste 50 de procente are o calitate care nu corespunde standardelor aplicațiilor pentru care este vândut”, declară Laurențiu Istrate, președinte ROMEPS.”, adaugă Laurențiu Istrate.
În 2012 piața de polisitiren s-a ridicat la 3,5 milioane de metri cubi, cu o valoare aproximativă de 100 milioane euro. “Din datele oferite de membrii asociației, în primele cinci luni ale anului piața a înregistrat o ușoară contracție, în special din cauza ritmului scăzut al lucrărilor de termoizolații la nivel național. Cu toate acestea, putem vorbi în ultimii trei ani de o cifră constantă în ceea ce privește nivelul pieței” precizează Laurențiu Istrate.
Asociația Producătorilor de Polistiren din România s-a înființat în anul 2004, din 2011 activând sub denumirea ROMEPS. Membrii actuali în asociație sunt companiile: Arcon, Austrotherm, Isopor, Hirsch, Swisspor.