În această săptămână, Paul Soll ne-a facilitat cu generozitate o incursiune în lumea evenimentelor de tip corporate.
Am abordat teme diverse, care au legătură cu mai multe categorii de evenimente și cu aspectele importante care trebuie luate în considerare atunci când ești pus în situația de a organiza (atât din interior cât și din exterior) un eveniment corporate de succes!
Paul a punctat pentru început principalele elemente care asigură premizele unei bune planificări:
“Atunci când îți propui ca temă organizarea unui eveniment corporate de succes, întrebările pe care trebuie neapărat să le ai în vedere pentru început sunt următoarele:
• Care este obiectivul?
• Care este bugetul de care dispui?
Mai apoi, importante sunt toate demersurile ce țin de pregătirea în sine a evenimentului:
◦ Invitațiile
◦ Lista invitaților
◦ Dress Code
◦ Tematică
• Locație
◦ Catering
◦ Decor
◦ Echipă
Alte aspecte, la fel de importante, se leagă de asigurarea elementelor de entertainment, în stabilirea cărora trebuie să ții cont de:
◦ Tipul & stilul evenimentului
◦ Muzica dorită – DJ & Band Live?
◦ Speaker/Host
◦ Audio / Vizual
◦ Scena
Care sunt tipurile de evenimente corporate?
• expoziții/convenții
• conferințe sau seminarii
• petreceri sezoniere
• momente anuale – sărbătorirea atingerii unor obiective
• sărbătorirea acționarilor
• răsplătirea clienților – evenimente dedicate clienților companiei tale!
Care este motivul care justifică organizarea evenimentului?
Rațiunile pentru care un eveniment de tip corporate se organizează pot fi:
• să mulțumești echipei care a îndeplinit/finalizat un proiect/obiectiv important
• câștigarea unui client/cont important
• îmbunătățirea relațiilor cu clienții deja existenți
• atragerea