Pregatirile pentru Festivalul Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest, au intrat pe ultima suta de…pixeli.
Peste 1.500 de participanti din 8 tari din regiune vor fi la Bucuresti pentru aproape 50 de ore de conferinte, prezentari, networking si distractie. La acestia se vor adauga cei care vor vizita gratuit expozitia amenajata cu ocazia evenimentului, la Baneasa Shopping City: “Orasul Digital” oferit de Orange, locul de joaca pentru toate varstele amenajat de KinectsiMicrosoft, in colaborare cu LG, sau expozitia Windows 8si nu numai.
In prima zi, scenele amenajate la Grand Cinema Digiplex,vor fi ocupate de cativa “giganti”:Facebook, Google, Yahoo siSkype. Vor urma prezentarilegate de viitorul televiziunii sub asaltul online-ului, cu reprezentanti ai Youtube, BBC, DG Mediamind, HBO GO, Discovery Channel, SeeNow, Kanal D dar sesiunea-spectacol a creatorilor unora dintre cele mai impresionante campanii virale.
Printre prezentatori, celebrulGeoffrey Hantson, de la Duval Guillaume Modem, autorul campanieiCarlsberg– “Standing up for a friend” sau TNT - “We know drama”dar si a multor altor virale de succes.
Un workshop intensiv pentru cei interesati de fenomenul Youtube– atat ca si producatori de continut, cat si ca potentiali clienti - precum si pentru cei implicati in marketingul politic sau in performance marketing, completeaza agenda zilei.
Seara va prilejui teme mai relaxate, cum ar fi relatia dintre artisti sau celebritati si public, cu invitati precum Horia Brenciu, Marius Moga sau Cabral, alaturi de reprezentanti Facebook si Google. Tot seara primei zile gazduieste IAB MIXX Awards, competitie globala care rasplateste cele mai bune campanii publicitare ale anului.
Evenimentele private precum CEO Masterclass – dedicat managerilor de top din marile companii - sau petrecerea exclusivi