Televiziunile Intact Media Group inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este in scadere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate.
Si pe targetul All Urban, Antenele au inregistrat cresteri pe toate intervalele orare. IN Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piata de 19,8, cu 0,6% mai mult fata de aceeasi luna a lui 2012. Cota de piata in Whole Day, adica interval de masurare 24 de ore, este in crestere, de asemenea, si plaseaza Antenele in pozitia de lider. IN ceea ce priveste CME, se poate observa aceeasi tendinta descendenta, ca in cazul publicului tanar.
IN luna mai a anului curent, televiziunile Intact isi consolideaza pozitia de lider de audienta in Day Time (7,3 puncte mai mult decat CME) si Acces (3,4 puncte mai mult decat CME), in randul publicului din mediul urban. De asemenea, Antenele sunt lider si in Whole Day si Late Fringe
Emisiunile cu cele mai bune performante de audienta in intervalul orar 10,00 – 16,00 sunt Observator 13,00, MIreasa pentru fiul meu si In gura presei.
In Late Fringe, “Un show pacatos”, Stirile Antenei 3 si serialele Euforia TV au inregistrat performante de audienta.
In intervalul orar al Access, 16,00 – 19,00, show-urile aflate in topul audientelor din punct de vedere al cotei d