Nici la a doua întâlnire pensionarii din judeţ nu s-au pus de acord cu reprezentanţii furnizorului de energie electrică, pe care i-au acuzat de lipsă de respect faţă de clienţi, convocându-i, după ce au transmis mai multe solicitări, la o nouă întâlnire, altfel ies în stradă.
„Ca de fiecare dată, CEZ-ul se leapădă de responsabilitate”, este fraza cu care reprezentanţii pensionarilor din judeţ i-au primit, ieri, în sala Prefecturii, pe delegaţii la discuţii din partea companiei CEZ.
„Dacă am ajuns ca la astfel de întâlniri programate să nu vină conducătorul de unitate, înseamnă că or ne tratează cu indiferenţă, or nu ascultă nici de Prefectură”, şi-a început Florea Mitroi intervenţia în faţa unui expert în comunicare - Roxana Mărgineanu şi a unui tehnician din sistem - Georgeta Anghel. Doamnele n-au avut nici măcar o şansă în faţa coaliţiei formate involuntar în sala de dialog civic, fiecare aspect semnalat fiind susţinut inclusiv de şefii instituţiilor din judeţ, prezenţi la întâlnire.
De ce nu se implementează sistemul de autocitire şi transmitere a index-ului, lunar, de ce factura este atât de stufoasă şi de neînţeles, de ce taxa de debranşare - rebranşare ajunge la aproape 400 de lei, chiar şi pentru debite infime, de ce nu se renunţă la consumul prezumat, de ce nu există un sistem mai simplu de comunicare în cazul oricărei nemulţumiri sau nelămuriri, de ce termenul de plată este atât de scurt încât, în anumite cazuri, consumatorul primeşte factura după ce acesta a trecut, de ce este nevoie de convenţii de consum şi corecţii ale acestora...
„Dacă am strâns altădată 32.000 de semnături, am garanţia că acum putem depăşi 50.000”
Oricât de abile au fost încercările reprezentanţilor CEZ de a para nemulţumirile, pensionarii, şi nu doar ei, s-au declarat de departe nesatisfăcuţi de răspunsuri. Preşedintele Asociaţiei