Modul în care presa a tratat subiectul modernizării Timișoarei a fost o nouă dezamăgire pentru edilul șef Nicolae Robu. Primarul a explicat ieri că, potrivit noului plan urbanistic general, el ar realiza o linie pentru un tren de suprafață, iar calea ferată să fie mutată la subtern. „Eu mă aşteptam să văd bucurie că în Timişoara se face aşa ceva, dar văd că unora numai de dragul de a fi critici la adresa primarului le place să rămână calea ferată pe acolo, în locul unde se strâng pungi, unde se (sic!) aciuiesc homeleşi. Se pare că unii sunt deranjaţi că mai merge şi un tren, se duc liniile ferate în subteran și dacă tot este o frecvență destul de rară a trenurlor, era şi normal să circule acolo şi un tip de metrou care să facă legătura. În loc să spună, domnule, ce treabă extraordinară, se spune: ce e cu aiureala asta? Să rămână mizerie!”
Modul în care presa a tratat subiectul modernizării Timișoarei a fost o nouă dezamăgire pentru edilul șef Nicolae Robu. Primarul a explicat ieri că, potrivit noului plan urbanistic general, el ar realiza o linie pentru un tren de suprafață, iar calea ferată să fie mutată la subtern. „Eu mă aşteptam să văd bucurie că în Timişoara se face aşa ceva, dar văd că unora numai de dragul de a fi critici la adresa primarului le place să rămână calea ferată pe acolo, în locul unde se strâng pungi, unde se (sic!) aciuiesc homeleşi. Se pare că unii sunt deranjaţi că mai merge şi un tren, se duc liniile ferate în subteran și dacă tot este o frecvență destul de rară a trenurlor, era şi normal să circule acolo şi un tip de metrou care să facă legătura. În loc să spună, domnule, ce treabă extraordinară, se spune: ce e cu aiureala asta? Să rămână mizerie!”