Primul tronson din mult aşteptata „Autostradă a Zăpezii” Bucureşti-Braşov a fost inaugurat în iulie 2012, cu chiu, cu vai: fără ieşiri secundare şi cu restricţii de viteză mai rele decât pe un drum naţional. Aproape un an mai târziu, tronsonul Bucureşti-Ploieşti al autostrăzii A3 îşi dovedeşteinutilitatea pentru şoferii români, în contextul actual: legătura cu Bucureştiul nu există decât prin Centura Capitalei, la Ştefăneşti, şosea care se sugrumă începând de la Afumaţi până la Glina, spre Autostrada Soarelui.
Datele obţinute de gândul arată că pe bucata de autostradă Bucureşti-Ploieşti circulă în prezent cupeste 75% mai puţine autovehicule decât era estimat iniţial de autorităţi, în timp ce mult aşteptata eliminare a aglomeraţiei de pe DN1 a fost rezolvată în proporţie de doar 30%, pe un tronson insignifiant din punct de vedere al mersului „bară la bară” – Bucureşti-Bărcăneşti.
Citiţi mai mult despre traficul pe autostrada Bucureşti - Ploieşti pe www.gandul.info
Primul tronson din mult aşteptata „Autostradă a Zăpezii” Bucureşti-Braşov a fost inaugurat în iulie 2012, cu chiu, cu vai: fără ieşiri secundare şi cu restricţii de viteză mai rele decât pe un drum naţional. Aproape un an mai târziu, tronsonul Bucureşti-Ploieşti al autostrăzii A3 îşi dovedeşteinutilitatea pentru şoferii români, în contextul actual: legătura cu Bucureştiul nu există decât prin Centura Capitalei, la Ştefăneşti, şosea care se sugrumă începând de la Afumaţi până la Glina, spre Autostrada Soarelui.
Datele obţinute de gândul arată că pe bucata de autostradă Bucureşti-Ploieşti circulă în prezent cupeste 75% mai puţine autovehicule decât era estimat iniţial de autorităţi, în timp ce mult aşteptata eliminare a aglomeraţiei de pe DN1 a fost rezolvată în proporţie de doar 30%, pe un tronson insignifiant din punct de vedere al mersului „bară la bară” – Bucureşti-Bărcăneşti.