Televiziunile Intact Media Group inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decat in 2012.
Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este in scadere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate.
Urban 18-49 Share
May.13 May.12
Dif 2013 vs 2012
IMG IMG dif IMG
Whole day 19.8 18.6 1.2
Prime Time 18.6 17.8 0.8
Morning 23.8 22.7 1.1
Day Time 20.3 18.1 2.2
Access 20.2 19.9 0.3
Late Fringe 19.1 16.8 2.3
All Day 19.9 18.6 1.3
Prime Time (19:00-24:00) 18.7 17.5 1.2
Si pe targetul All Urban, Antenele au inregistrat cresteri pe toate intervalele orare. IN Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piata de 19,8, cu 0,6% mai mult fata de aceeasi luna a lui 2012. Cota de piata in Whole Day, adica interval de masurare 24 de ore, este in crestere, de asemenea, si plaseaza Antenele in pozitia de lider. IN ceea ce priveste CME, se poate observa aceeasi tendinta descendenta, ca in cazul publicului tanar.
Urban +g Share
May.13 May.12
Dif 2013 vs 2012
IMG IMG dif IMG
Whole day 21.4 20.1 1.3
Prime Time 19.8 19.2 0.6
Morning 24.6 23.2 1.4
Day Time 22.3 20.5 1.8
Access 22.5 21.8 0.7
Late Fringe 19.8 17.2 2.6
All Day (06:00-26:00) 21.4 20.1 1.3
Prime Time (19:00-24:00) 19.8 18.8 1
IN luna mai a anului curent, televiziuni