Facturile pentru consumul de energie electrică sau de gaze naturale reprezintă un stres și atunci când nu ajung în cutiile poștale.
Mai mulți romașcani au sesizat, în luna mai, că facturile pentru furnizarea celor două servicii au venit cu întârziere, iar îngrijorarea era legată de plata unor eventuale penalități pentru achitarea facturii după data scadenței. “Știți cumva de ce E.ON Moldova Distribuție sau E.ON Gaz nu mai trimit facturi la clienți? Trebuie să așteptăm să ne debranșeze?!”, a întrebat Gheorghe Apopei, din Roman.
Reprezentanții E.ON Energie România susțin că procesul de distribuire a facturilor se desfășoară, în cea mai mare măsură, în condiții bune, dar nu pot exclude apariția unor cazuri în care, din diverse motive, factura nu ajunge la client sau ajunge cu întârziere. “Dacă un client constată că nu a primit factura, poate solicita telefonic informații legate de sumele de plată sau termenele de scadență la Call Center-ul E.ON Energie România, poate vizualiza facturile sau își poate exprima opțiunea primirii acestora în format electronic pe portalul E.ON Myline. Menționăm că termenul până la care o factură poate fi achitată fără perceperea de penalități este de 45 de zile de la data emiterii acesteia”, se arată într-un comunicat al companiei.
Call Center-ul E.ON România poate fi apelat de luni până vineri, între orele 7.00 și 21.00, la unul din numerele de telefon: 0801 000 939, 0801 000 366 – pentru apeluri din rețeaua Romtelecom din toată țara, tariful este local (intrajudețean); 0235 305 555, 0265 200 366 – pentru apeluri din orice rețea, tariful este cel al operatorului din rețeaua căruia se efectuează apelul.
Pentru vizualizarea facturilor pe portalul E.ON Myline, este necesară crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro.
Facturile pentru consumul de energie electrică sau de gaze naturale r