Site-urile de profil abundă în anunţuri ale celor care îşi vând proprietăţile tip office
Preţurile practicate în Capitală sunt, în medie, de trei ori mai mari decât cele din provincie
În Bucureşti sunt scoase la vânzare 120 de clădiri de birouri, în Cluj-Napoca sunt 76, iar în Braşov 52 de spaţii office îşi caută alt proprietar
Orice mediu de promovare a produselor şi de comercializare este valabil şi pentru piaţa de birouri din România.
Cu nimic diferit de segmentul rezidenţial care face carieră pe site-urile de anunţuri de vânzare şi de cumpărare, şi cel de office se foloseşte de mediul online. Nu este vorba doar de o tendinţă timidă, online-ul fiind şi pentru proprietarii de clădiri de birouri un instrument de promovare în masă şi către mase.
Platforma dedicată a celor de la imobiliare.ro, spatiicomerciale.ro, a strâns în patru luni aproape 14.000 de anunţuri, iar valoarea "portofoliului" este de sute de milioane de euro.
Ţinând cont de preţuri, Bucureştiul conduce, după cum era şi de aşteptat, topul celor mai scumpe locaţii şi la o diferenţă semnificativă faţă de oferta de birouri din cele mai importante oraşe din provincie. Preţurile de vânzare încep de la 1.100 de euro pe metru pătrat şi urcă până la 3.800 euro pe metru pătrat. În provincie, în cele mai importante oraşe intervalul începe la 400 euro pe metru pătrat şi urcă până la maximum 1.250 de euro pe metru pătrat.
Reprezentanţii spatiicomerciale.ro au declarat, pentru Curierul Naţional, că în Bucureşti sunt scoase la vânzare 120 de clădiri de birouri şi sunt aproape 1.140 de anunţuri cu spaţii de închiriat.
Dintre oraşele mari care au fost vizate de raportul portalului, în Cluj-Napoca sunt scoase la vânzare 76 de clădiri de birouri, iar oferta la închirieri este de 206 anunţuri.
În Braşov sunt 52 de anunţuri de vânzare spaţii office, iar la capito