Compania Mazda informează că, în perioada ianuarie-mai, a vândut în ţara noastră un număr de 230 de autoturisme, mai mult cu 31% comparativ cu anul trecut, potrivit unui comunicat de presă.
Modelele care susţin creşterea sunt SUV-ul CX-5 şi compacta Mazda3, primul cu 88 de unităţi, iar al doilea cu 78. Foarte aproape se situează şi noua Mazda6, care înregistrează 58 de unităţi vândute în intervalul amintit anterior.
Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România, a declarat:
"Trendul crescător Mazda contrastează cu cel al pieţei autoturismelor de import care, din păcate, după primele 4 luni este descrescător. Dinamica vânzărilor ne-a ajutat să urcăm cota de piaţă la 1,5% din total autoturisme importate, şi estimăm că aceasta se va menţine şi pentru luna mai. În top 3 vânzări avem alături de noua Mazda6 şi de CX-5 modelul compact Mazda3, care se află la final de generaţie şi prezintă un pachet foarte bogat de echipări în cadrul unei oferte speciale prin ediţia Takumi II".
F. A. Compania Mazda informează că, în perioada ianuarie-mai, a vândut în ţara noastră un număr de 230 de autoturisme, mai mult cu 31% comparativ cu anul trecut, potrivit unui comunicat de presă.
Modelele care susţin creşterea sunt SUV-ul CX-5 şi compacta Mazda3, primul cu 88 de unităţi, iar al doilea cu 78. Foarte aproape se situează şi noua Mazda6, care înregistrează 58 de unităţi vândute în intervalul amintit anterior.
Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România, a declarat:
"Trendul crescător Mazda contrastează cu cel al pieţei autoturismelor de import care, din păcate, după primele 4 luni este descrescător. Dinamica vânzărilor ne-a ajutat să urcăm cota de piaţă la 1,5% din total autoturisme importate, şi estimăm că aceasta se va menţine şi pentru luna mai. În top 3 vânzări avem alături de noua Mazda6 şi de CX-5 modelul compact Mazda3, care se află