Doi dorohoieni, Alexandra Jitariuc şi Andrei Gîndac, studenţi în anul I master, respectiv în anul III, la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării din Bucureşti, au obţinut locul doi la Concursul European „Ad Venture”. Faza finală a competiţiei organizate de Edcom, European Institute of Commercial Communication Education, s-a desfăşurat pe 17 mai, în capitala Portugaliei, Lisabona. Echipa „Madness” din care au făcut parte cei doi, a mai avut în componenţă încă doi studenţi ai Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării din Bucureşti, Alexandru Drăcea şi Adelina Mariţiu, şi a fost coordonată de lector univ. dr. Mădălina Buga-Moraru.
Campania prezentată de echipa „Madness”, a purtat numele de „I’m sorry”, iar ideea centrală a proiectului s-a bazat pe schimbarea atitudinii în rândul tinerilor europeni cu vârsta între 18 şi 25 de ani, faţă de consumul abuziv de alcool - „Heavy Binge Drinking”.
Tinerii studenţi români au susţinut că Ad Venture a reprezentat o competiţie solicitantă, având în vedere că a reunit 79 de echipe europene înscrise. Trofeul competiţiei a fost câştigat de o echipă din Bulgaria, care a obţinut astfel dreptul de a participa la Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes.
Doi dorohoieni, Alexandra Jitariuc şi Andrei Gîndac, studenţi în anul I master, respectiv în anul III, la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării din Bucureşti, au obţinut locul doi la Concursul European „Ad Venture”. Faza finală a competiţiei organizate de Edcom, European Institute of Commercial Communication Education, s-a desfăşurat pe 17 mai, în capitala Portugaliei, Lisabona. Echipa „Madness” din care au făcut parte cei doi, a mai avut în componenţă încă doi studenţi ai Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării din Bucureşti, Alexandru Drăcea şi Adelina Mariţiu, şi a fost coordonată de lector univ. dr. Mădă