Podul mic a intrat în reabilitare, iar sensul de mers dintre Triaj şi Centru a fost complet decopertat, circulându-se doar pe o singură parte a străzii, respectiv doar pe o bandă, pe sens
Şoferii care tranzitează strada Hărmanului trebuie să reducă viteza în zona podului mic, de la intersecţia cu Fundătura Hărmanului. Pe tronsonul dintre Triaj şi intersecţia cu Alexandru Vlahuţă limita de viteză este de 70 de km/oră, dar în zona podului, pe timpul lucrărilor, limita impusă este de doar 20 km/oră, fiind amplasate indicatoare de presemnalizare. După ce muncitorii vor finaliza lucrările la suprastructura de pe această porţiune şi carosabilul va fi asfaltat, va intra în lucru cealaltă parte de pod. Lucrările care se vor face constau în intervenţii complexe de infrastructură, suprastructură şi terasamente, precum şi în reconfigurarea lăţimii trotuarelor şi a părţii carosabile. Lucrările de reabilitare sunt programate a se finaliza în maximum şase luni.
Podul mic a intrat în reabilitare, iar sensul de mers dintre Triaj şi Centru a fost complet decopertat, circulându-se doar pe o singură parte a străzii, respectiv doar pe o bandă, pe sens
Şoferii care tranzitează strada Hărmanului trebuie să reducă viteza în zona podului mic, de la intersecţia cu Fundătura Hărmanului. Pe tronsonul dintre Triaj şi intersecţia cu Alexandru Vlahuţă limita de viteză este de 70 de km/oră, dar în zona podului, pe timpul lucrărilor, limita impusă este de doar 20 km/oră, fiind amplasate indicatoare de presemnalizare. După ce muncitorii vor finaliza lucrările la suprastructura de pe această porţiune şi carosabilul va fi asfaltat, va intra în lucru cealaltă parte de pod. Lucrările care se vor face constau în intervenţii complexe de infrastructură, suprastructură şi terasamente, precum şi în reconfigurarea lăţimii trotuarelor şi a părţii carosabile. Lucrările de reabilitare sunt prog