Poşta a făcut din Prioripost, cel mai cunoscut serviciu de curierat express al Poştei, brand de operare pe piaţa serviciilor de curierat.
Transformarea Prioripost în brand de operare presupune un proces complex. Printre schimbările efectuate în acest proces de transformare, Prioripost pregăteşte lansarea în această vara de noi servicii competitive atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru persoanele juridice. Infrastructura operaţională şi organigrama Prioripost vor fi adaptate pentru a face posibilă îndeplinirea noilor servicii la cele mai ridicate standarde calitative şi în cele mai eficiente condiţii. De asemenea, Prioripost are în vedere lansarea în această lună a unui website propriu, potrivit lui Octavian Bădescu, directorul sucursalei de servicii express a Poştei.
Anul trecut, Poşta a avut pierderi financiare de 52 mil. lei (11,8 mil. euro) şi venituri de 1,25 miliarde lei (272 mil. euro), faţă de pierderi de 182 mil. lei (43 mil. euro) şi venituri de 1,26 miliarde lei (circa 294 mil. euro) în 2011. Situaţia în care a ajuns Poşta este efectul devalizării şi contractelor păguboase încheiate sub conducerea unor manageri numiţi politic.
După ce statul a amânat privatizarea Poştei până în iunie 2014 pentru restructurarea companiei, în condiţiile în care nu s-a găsit un investitor, conducerea privată pune pe listă 3.650 de angajaţi, 11% din total, în vederea disponibilizării, în contextul în care nu a găsit o soluţie pentru a creşte veniturile companiei. Lansarea de noi servicii (precum cele financiare) anunţată cu mult timp în urmă, rămâne doar la nivel de promisiune.
În perioada 2005-2012 Poşta a schimbat cinci directori generali, iar unul dintre ei, Dan Mihai Toader (numit de Szolt Nagy - UDMR), a fost pus sub învinuire de DNA într-un dosar referitor la asocierea Poştei cu un grup de firme în vederea realizării unui proi