Daca Twitter si Facebook pot fi unelte formidabile de marketing, ele pot insa si complica strategiile comunicarii de criza.
Un exemplu a fost oferit in SUA, cu Taco Bell. Lantul de fast food a incercat sa stinga scandalul produs de publicarea fotografiei unui angajat lingand biscuiti folositi pentru taco.
"Acest lucru spune multe despre angajatii vostri, manipularea mancarii si ceea ce ei posteaza pe Internet", a scris primul internaut care a vazut imaginea pe pagina de Facebook Taco Bell. Raspandita rapid, fotografia in discutie si-a gasit repede loc si pe Twitter, Reddit, Buzzfeed, potrivit 20minutes.
Taco Bell, regele junk food-ului mexican low cost, a reactionat rapid, lasand fotografia online cu urmatorul comentariu: "Noi avem reguli stricte legate de manipularea ingredientelor si toleranta zero pentru abuzuri. Credem ca este vorba de o gluma si ca mancarea nu a fost servita clientilor nostri, dar am deschis o ancheta si vor fi luate masuri impotriva persoanelor implicate".
Un alt internaut afirma ca il cunoaste pe angajat si ca este vorba de o gluma, deoarece biscuitii taco urmau a fi aruncati la gunoi.
Cat priveste identitatea angajatului, deocamdata nu a fost dezvaluita. Fara indoiala, acesta va regreta ca a postat fotografia pe Instagram.
Daca Twitter si Facebook pot fi unelte formidabile de marketing, ele pot insa si complica strategiile comunicarii de criza.
Un exemplu a fost oferit in SUA, cu Taco Bell. Lantul de fast food a incercat sa stinga scandalul produs de publicarea fotografiei unui angajat lingand biscuiti folositi pentru taco.
"Acest lucru spune multe despre angajatii vostri, manipularea mancarii si ceea ce ei posteaza pe Internet", a scris primul internaut care a vazut imaginea pe pagina de Facebook Taco Bell. Raspandita rapid, fotografia in di