Unul dintre cele mai titrate SUV-uri de lux se reinventează. Noul X5 este impozant, masiv, dar şi cu o puternică tuşă dinamică. În urmă cu 14 ani, BMW implementa ideea de dinamism în segmentul SUV-urilor luxoase, inventând ceea ce marketingul companiei a denumit SAV, de la Sport Activity Vehicle. Astăzi, după două generaţii şi peste 1,3 milioane de unităţi vândute, a venit timpul pentru un nou model.
Noul X5 preia identitatea frontală a Seriei 3, readaptând la gabaritul automobilului ideea blocurilor optice unite de grila dublă specifică mărcii. În spate, stopurile urmează profilul celor de la fratele mai mic X3, în timp ce linia laterală este relativ neschimbată. Totuşi, bosajele inserate de bavarezi accentuează senzaţia de dinamism, fapt bine-venit în condiţiile unui aspect general ce mizează pe soliditate şi chiar opulenţă. Cu alte cuvinte, chiar dacă în acest segment nu prea sunt permise experimente „revoluţionare”, bavarezii dovedesc că ştiu să inoveze păstrând rigorile clasei.
Habitaclu
Interiorul noului model conservă simplitatea elegantă a liniilor, dar aduce un plus de lux. Constructorul promite, în comunicatul de presă, materiale mai bune, dar şi mai mult spaţiu pentru pasageri. Dacă aveţi o familie numeroasă, X5 poate fi comandat şi cu un al treilea rând de scaune, pliabile, în podeaua portbagajului şi potrivite unor persoane de cel mult 1,5 m înălţime, ceea ce ridică numărul de locuri până la şapte.
SUV-ul bavarez propune şi posibilităţi ample de personalizare cu ajutorul a două pachete disponibile opţional: Design Pure Experience şi Design Pure Excellence.
Motorizări
Debutul pe piaţă va avea loc în luna noiembrie, după prezentarea oficială de la Salonul Auto de la Frankfurt. Într-o primă fază, vor fi disponibile trei propulsoare, două dieseluri şi unul p