Clujenii care sunt interesaţi să urmeze o carieră în domeniul financiar, vor să se reprofileze sau să îşi suplimenteze veniturile, pot beneficia de una dintre cele 80 de oportunităţi de carieră oferite de AEGON. Noii membri ai echipei vor face parte din recent lansata reţea de distribuţie AEGON Office, al cărei prim punct de lucru se află în cartierul Gheorgheni. Campania de recrutare se va încheia sâmbătă, 15 iunie 2013.
AEGON, singura multinaţională din industria financiară cu sediul central în Cluj‑Napoca, îşi extinde semnificativ activitatea, context în care derulează şi această amplă campanie de recrutare. Compania recrutează consultanţi financiari, unit manageri şi manageri de agenţie, în condiţiile în care piaţa de profil stagnează în România şi tot mai multe companii se retrag sau îşi reduc din echipe.
”Primul val de recrutări are loc la Cluj‑Napoca, unde avem 80 de oportunităţi de carieră deschise, urmând să ne dezvoltăm echipa şi în Bucureşti, Sibiu şi Arad. Sunt încurajaţi să aplice candidaţii cu sau fără experienţă în domeniul asigurărilor, care vor să îşi continue drumul profesional în cadrul unei companii stabile, dedicate pieţei româneşti”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO AEGON.
Cei recrutaţi vor promova responsabilitatea financiară pe termen mediu şi lung, oferindu‑le suport clienţilor pentru a lua cele mai bune decizii în materie de asigurări de viaţă şi pensii private. Totodată, aceştia vor avea oportunitatea să se dezvolte alături de o echipă de specialişti cu experienţă, vor participa la traininguri profesionale asigurate de companie, vor beneficia de venituri consistente şi de recunoaşterea performanţei profesionale, printr‑o grilă generoasă de comisionare.
Persoanele interesate de aceste posturi pot aplica prin intermediul site‑ului de recrutare www.AEGONcareers.ro, telefonic, la numarul 0364.425.999, sau îşi pot trim