Proiectul de modernizare a drumului de rocadă al municipiului Târgu-Jiu a ajuns la final, investiţia ridicându-se la circa 400 miliarde lei vechi şi a cuprins lucrări diverse. Contribuţia autorităţilor locale a fost de doar 2%.
Execuţia acestora a fost prinsă în Programul Operaţional, modernizarea acestui traseu având valoarea de 400 de miliarde lei vechi. Lucrările prevăzute în proiect au cuprins: modernizarea a 13 kilometri, realizarea a cinci sensuri giratorii şi lărgirea podului de cale ferată din zona Romaneşti aşa încât circulaţia din drumul naţional către partea de nord a municipiului să se desfăşoare în condiţii normale. „O investiţie destul de mare pentru municipiul Târgu-Jiu, care odată finalizată a creat destul confort în trafic, este cea de modernizare a drumului de rocadă. O lucrare care s-a derulat pe parcursul a doi ani şi jumătate, cu o valoare de investiţie de circa 400 miliarde lei vechi. Această lucrare de investiţie, din punct de vedere a ceea ce a fost în proiectul iniţial, a fost finalizată la sfârşitul anului trecut, însemnând punerea în funcţiune plecând de la pasajul de cale ferată din zona Romaneşti cu modernizarea celor 13 kilometri de drum cu două benzi de circulaţie, realizarea sensurilor giratorii din zona Marsat, din zona intersecţia: drum de mocăniţă – drum de centură, intersecţie DN 67 cu drumul de mocăniţă şi, nu în ultimul rând, sistematizare intersecţie din partea de nord a municipiului Târgu-Jiu”, a declarat Marius Ionescu, directorul tehnic al Primăriei Târgu-Jiu.
Proiectul de modernizare a drumului de rocadă al municipiului Târgu-Jiu a ajuns la final, investiţia ridicându-se la circa 400 miliarde lei vechi şi a cuprins lucrări diverse. Contribuţia autorităţilor locale a fost de doar 2%.
Execuţia acestora a fost prinsă în Programul Operaţional, modernizarea acestui traseu având valoarea de 400 de m