Şoselele botoşănene, şi aşa ciuruite, sunt deteriorate şi mai mult de transportatorii care supraîncarcă maşinile de mare tonaj. În Botoşani sunt înmatriculate 716 camioane, iar majoritatea fac activitate de transport. Cele mai multe transporturi nu respectă, însă, limitele de greutate, iar starea deplorabilă a drumurilor care fac legătura cu balastierele din judeţ este dovada acestui lucru. Reprezentanţii Direcţiei Judeţene de Drumuri şi Poduri (DJDP) spun că cele mai periculoase sunt convoaiele de camioane, drumurile proiectate să reziste la utilaje de maxim 20 de tone nefăcându-le faţă.
O problemă este faptul că cei care încalcă legea nu ajung să răspundă pentru acest lucru, drumarii alegând să le dea avertismente, nu amenzi.
Sorin Clim, directorul DJDP a explicat că, în urma iernii grele, i-a păsuit pe transportatori, aplicând iniţial avertismente. Oficialul a adăugat că amenzile sunt foarte mari şi ar ruina unii transportatori.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a cotidianului „Monitorul de Botoşani”.
Şoselele botoşănene, şi aşa ciuruite, sunt deteriorate şi mai mult de transportatorii care supraîncarcă maşinile de mare tonaj. În Botoşani sunt înmatriculate 716 camioane, iar majoritatea fac activitate de transport. Cele mai multe transporturi nu respectă, însă, limitele de greutate, iar starea deplorabilă a drumurilor care fac legătura cu balastierele din judeţ este dovada acestui lucru. Reprezentanţii Direcţiei Judeţene de Drumuri şi Poduri (DJDP) spun că cele mai periculoase sunt convoaiele de camioane, drumurile proiectate să reziste la utilaje de maxim 20 de tone nefăcându-le faţă.
O problemă este faptul că cei care încalcă legea nu ajung să răspundă pentru acest lucru, drumarii alegând să le dea avertismente, nu amenzi.
Sorin Clim, directorul DJDP a explicat că, în urma iern