În data de 30 mai 2013, în sala Avalon a Hotelului Howard Jonnson Grand Plaza a avut loc evenimentul de lansare a noii identitãti vizuale Vascar – Suflet de bucãtar. Cu o experientã de aproximativ 30 de ani în sectorul alimentar, brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizualã creativã si cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse. La eveniment au participat angajati, parteneri, oficialitãti si reprezentantii mass-media.
Despre Vascar
Înfiintatã în Vaslui în anul 1984, Vascar este o companie orientatã spre realizarea unui flux de productie optim, începând cu transarea cãrnii de porc, vitã si oaie si continuând cu prepararea acesteia în mezeluri, pate-uri, carne presatã si mâncãruri gãtite pe bazã de carne, în vederea comercializãrii acestora la nivel national, cãtre consumatorii finali si intermediari. Compania detine 18 magazine proprii si un numãr de peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve si 18 produse atestate traditional. La Vascar, ritualul preparãrii cãrnii este similar cu cel al unui maestrubucã tar: carnea si ingredientele de bazã sunt selectate cu mare atentie, astfel încât sã fie de cea mai bunã calitate si sã continã echilibrul ideal de proteine, astfel încât consumatorii sã beneficieze de nivelul necesar de energie si totodatã de un gust savuros. În 2011, compania a obtinut certificatul “Food Safety System Certification”, iar în 2013, certificatul de “British Retail Consortium”. Prin obtinerea acestor certificãri, se confirmã politica managementului companiei privind securitatea alimentarã a produselor fabricate, asigurând un nivel înalt de transparentã pe întreg fluxul de productie si furnizare.
În data de 30 mai 2013, în sala Avalon a Hotelului Howard Jonnson Grand Plaza a avut loc evenimentul de lansare a noii identitãti vizuale Vascar –