Valoarea totală a facturilor achitate online prin PayU de către români a crescut cu 66% în 2012 faţă de 2011, iar numărul facturilor plătite online s-a majorat cu 57%.
Aceeaşi tendinţă de creştere s-a manifestat şi în 2013, valoarea facturilor plătite online crescând cu 56% faţă de primele cinci luni ale anului trecut, iar numărul facturilor - cu 58%.
'Evoluţia din ultimii ani arată că tot mai mulţi români doresc să-şi plătească facturile online pentru a economisi timp. După realizarea contului de utilizator şi conectarea la acesta, în cazul oricărui furnizor de utilităţi, timpul mediu pentru plata unei facturi nu depăşeşte, de regulă, un minut', a afirmat Andreia Stavarache, Sales&Marketing Manager în cadrul PayU.
Majoritatea utilizatorilor îşi plătesc online facturile pentru telefonie mobilă sau fixă, servicii de televiziune prin cablu şi internet, precum şi gaze şi curent electric.
PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, internet sau eCommerce.
Pe piaţa online din România, PayU are peste 2,8 milioane de tranzacţii procesate în 2012, în valoare de 176,4 milioane de euro şi o cotă de 80% din volumul total al Romcard. Din 2006 şi până în prezent, compania a procesat 87% din volumul total al plăţilor online declarat de către jucătorii din piaţă.
SURSA: Agerpres