Industria de publicitate online din Romania si-a desemnat castigatorii in cadrul celei de-a doua editii a IAB Mixx Awards Romania.
Interactions a fost marea agentie castigatoare a IAB Mixx Awards, cu 4 premii obtinute in concurs, inclusiv premiul pentru cea mai buna campanie realizata.
Campaniile castigatoare, in functie de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:
• Brand Awareness and Positioning
- ”Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image
• Direct Response & Lead Generation
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT
• Best Brand/ Product Launch
- ”Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR
• Experimental and Innovative Campaign
- ”The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle)
• Cross-Media Integration
- ”Dero Clabucel” – Mindshare pentru Unilever SCE
• Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns
- ”#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA Romania Citeste si:Romania face parte din noul Consiliu Director al IAB EuropeIncep inscrierile la cea mai prestigioasa competitie din industria publicitatii online: IAB MIXX Awards 2013IAB Europe lanseaza un calendar online pentru toate evenimentele din industria de marketing digital
• Mobile App
- ”Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Rosie
• Rich Media Display
- ”Calatoria Note 10.1” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
• Best Social Media Apps
- ”Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
• Best Digital Mixx Campaign
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT
La editia de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost inscrise 27 de campanii de catre 13 agentii