Romania va fi promovata ca destinatie turistica in statiile de metrou si pe panouri publicitare stradale in orase din mai multe tari, printre care Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania, a declarat Mirela Matichescu, vicepresedinte al Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
„Suntem in faza de solicitare a ofertelor in tot ceea ce inseamna campanie de promovare externa. Vorbim de promovare la metrou, de promovare outdoor in tot ce inseamna punctele cheie in tari precum Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania”, a spus Matichescu, intr-o conferinta de presa.
Ea a afirmat ca vor fi promovate imagini cu zone din Romania, printre care cu Delta Dunarii si zonele montane.
Matichescu vrea ca pana la sfarsitul verii panourile publicitare sa poata fi vazute de turistii straini.
„Vreau ca pana la sfarsitul acestui an sa absorbim tot ce inseamna fonduri disponibile pentru promovare pe acest exercitiu financiar, adica 54 de milioane de euro”, a spus oficialul ANT. Romania va fi promovata ca destinatie turistica in statiile de metrou si pe panouri publicitare stradale in orase din mai multe tari, printre care Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania, a declarat Mirela Matichescu, vicepresedinte al Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
„Suntem in faza de solicitare a ofertelor in tot ceea ce inseamna campanie de promovare externa. Vorbim de promovare la metrou, de promovare outdoor in tot ce inseamna punctele cheie in tari precum Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania”, a spus Matichescu, intr-o conferinta de presa.
Ea a afirmat ca vor fi promovate imagini cu zone din Romania, printre care cu Delta Dunarii si zonele montane.
Matichescu vrea ca pana la sfarsitul verii panourile publicitare sa poata fi vazute de turistii straini.
„Vreau ca pana la sfarsitul acestui an sa absorbim tot ce inseam