Mona Opran este noul director de operatiuni (COO) a patru dintre companiile grupului Centrade Saatchi&Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri locale de comunicare, si anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone si Epidemic.
Opran va avea ca obiectiv principal dezvoltarea strategiei de crestere a acestor agentii.
“Constructia de branduri puternice reprezinta esenta businessului Saatchi. Modul in care oamenii relationeaza cu brandurile s-a schimbat in primul rand datorita revolutiei digitale, asadar trebuie sa schimbam si noi modul in care comunicam cu ei”, declara directorul operational al celor patru companii.
Saatchi & Saatchi este o agentie de creatie de publicitate, Saatchi & Saatchi X este o companie de BTL&shopper marketing, Pantone activeaza in zona de productie publicitara, iar Epidemic este o companie de mobile marketing.
Radu Florescu ramane CEO al Centrade Saatchi & Saatchi, al saselea jucator pe piata locala de comunicare, cu afaceri de 53,8 milioane de euro si un profit net de 1,7 milioane de euro in 2011.
Mona Opran si-a inceput cariera in publicitate in anul 1996, in cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi. Citeste si:Florescu, Saatchi&Saatchi: Cei care inca se concentreaza pe publicitatea traditionala vor avea dificultati in 2012Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: De multe ori agentiile nu inteleg ce se intampla la clientiRadu Florescu va conduce la nivel regional Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate
Intre 1997-2000, a facut parte din echipa agentiei D’Arcy, unde a gestionat proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia desfasurate de P&G, Connex, Kraft Foods si de alti clienti ai agentiei.
Dupa ce a ocupat pozitia de manager de marketing al Bucharest Mall, Mona a revenit in D’Arcy in pozitia de director al IMP, divizia de BTL al companiei D'Arcy.
In